+372 646 0660

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Pure Whey Protein valgulisand, vanilje 1kg

Tootekood: FS021P
Kaubamärk:
Laoseis: Laos
46,20 €
Kogus:

Pure Whey Protein valgulisand – Kergesti omastatav puhas vadakuvalgu isolaat

Valgud - oluline toitaine

Valgud on meie keha jaoks olulised: nad stimuleerivad ja soodustavad (rasvavaba) lihasmassi arengut ning see aitab teie lihastel säilitada või taastada head vormi. Lisaks toetab valk luid. Bariaatrilistel patsientidel ei ole alati lihtne süüa vajalikus koguses valku, kuna portsjonid ja toidu kogus päevas on lihtsalt väiksem. Seetõttu on FitForMe loonud just teie vajadustele kohandatud valgulisandi!

Valk pärast operatsiooni

Pure Whey Protein sisaldab vadakuvalgu isolaati, puhast valguvormi, mida organism saab kiiresti omandada. Pärast bariaatrilist protseduuri või kaalulanguse ajal on oluline saada piisavalt valku, mis aitab teil lihasmassi säilitada. See on eriti oluline kiire kaalulanguse ajal sest tugevad lihased aitavad teil end hästi tunda!

Kas teadsite seda, et ...

✔ Vadakuvalgu isolaat on puhtaim valgu vorm?

✔ Puhas vadakuvalk sisaldab väga vähe rasvu, süsivesikuid ja laktoosi, kuid suisa

95% valku?

✔ Saad valida maasika-, vanilje- ja neutraalse maitsega valgulisandi vahel?

✔ Tänu toote kiirele lahustuvusele ja maitseomadustele pole mingit piirangut loomingulistele retseptidele (nii kuumad kui ka külmad road)?

 

Soovitav annus ja kuidas valmistada:

  • Konsulteerige oma toitumisnõustajaga, et välja arvutada täpne just teie toitumisharjumustega sobiv lisakogus valku.
  • Keskmiselt soovitatakse lisaks tarbida 30 grammi valgulisandit päevas.
  • Avage purk ja võtke sealt mõõtekulp
    • Kui te ei leia mõõtekulpi, proovige see näiteks pika lusikaga kätte saada. Transpordi ajal võis mõõtekulp purgis alla vajuda :)
    • Mõõtekulp vastab 10 gr tootele. Näiteks 30-grammise portsjoni ettevalmistamiseks peate võtma kolm kulbitäit.
  • Nüüd lisage iga 30 g kohta 200ml vedelikku ja valmistage endale meeldiv valgujook!
  • Jooge kokteili või sööge valmistatud rooga eelistatult varahommikul, pärast treeningut või enne magamaminekut.

 

Valguga saab teha nii palju! Olge loominguline ja proovige erinevaid variante: võite kasutada igasuguseid piima, jogurtit, värskeid või kuivatatud puuvilju, jääkuubikuid ja palju muud. Võite valku kasutada ka suppides ja tervislikes magustoitudes!